Поїздка спб-смоленськ по другорядних дорогах. Частина друга, початок шляху.

день перший.

Коли розлучалися з євгеном в гаражі, то домовилися зустрітися о 8 на пулковському шосе. Але ввечері мені прийшло повідомлення в авіто, треба відправити людині запчастину через боксбері. Пишу дружині-зустрічаємося ось тут в 9. Вірний своєму правилу читати тільки половину повідомлення, євген вловив тільки координати. Дзвонить мені о 8: 30-ну і що, де ж ти. А я, зрозуміло, вірний своєму правилу збиратися заздалегідь (за півгодини до від’їзду, приблизно), йду до мотоцикла тільки. Загалом він звинуватив мене в саботажі, а я його в нейродегенерації — так вже у нас заведено.

О 9:40, фактично не запізнившись, прибув я до стрічки на пулківці. А женя вже годину з гаком транслює в ватсаппе свої координати дружині, на що вона його стебе, мовляв відмінно подорожуєте ви, заздрю. Зайшли ми ще раз в стрічку, купили те, що євген, за своїм звичаєм, забув купити, плюс два снікерса. Як можна їхати в смоленкас не маючи, хоча б, двох снікерсів за душею? рішуче не розумію.після чого ми стрімко перемістилися на 500 метрів північніше, у бік kfc. Війна війною, а обід (а вже тим більше сніданок) за розкладом. Тут благовірна євгенія взагалі все зрозуміла про нашу подорож. Каже-ну що, поснідаєте і по домівках? відразу видно – не служила в армії.

Тут вже і боксберрі відкрився (з 10 ранку), можна відправляти посилку і бігти від рутини повсякденності в прекрасний і загадковий світ подорожі довжиною в 800 км. Багато хто думає, що справжня подорож може бути тільки від 2000км. Це помилка. Справжня подорож може бути і 200 км, головне знайти в ньому пригоди. Нам з євгеном, як мандрівникам зі світовим ім’ям, це добре відомо, тому ми негайно почали пригоди шукати.насамперед, не відходячи від боксбері, полила злива. Ми сприйняли це як добрий знак і вирішили екіпіруватися в дощовики. Тут з’ясувалося, що нижню частину дощовика женя в минулому сезоні зносив, а нову, за заповітом бабусі сари мойсеївни, ще не купив. Добре що я, в мудрості своїй, переніс старт подорожі на 2 години, коли вже відкрився мотомагазин в тц пулково iii. Таким чином ганебний недуга запізнення ми визначили в доблесть вмілого планування.

Під приємним проливним дощем висунулися в бік луги, де був запланований рішучий відворот від звичного шляху. За щасливим збігом обставин, саме на цьому повороті проживає поле кукурудзи. Ледве побачивши його, наші серця запалали спрагою дармового частування. Але ми проявили завидне терпіння і від’їхали від траси за поворот, кілометра півтора, щоб маїсовий патруль не застав нас за доблесним поїдання злаків.

Коли вже сідали на мотоцикли, щоб продовжити рух, повз нас проїхав sportage з чикатило у неї внтуре. Чикатило загадково посміхався, дивлячись на нас, тому ми відразу розпізнали його маніячну сутність. Через пару хвилин ми наздогнали його на дорозі, оскільки громадянин маніяк явно нас чекав. Коли обганяли, він весело махав рукою у вікно, намагаючись обдурити своїм удаваним привітністю. Але нас не проведеш! після чого тягнувся кілька кілометрів за нами, явно передчуваючи як буде з нами розправлятися. Потім обігнав в надії влаштувати засідку в якомусь, одному йому відомому, місці. Але ми на провокацію не піддалися і поїхали повз смертельну пастку.

Втративши десь чикатилу ми засумували. Але дорога була диво як хороша, навіть дощ припинився. А ще як гриби після дощу полізли зомбі, одного з яких ми зустріли чи то в стрешнево, чи то в петровських бабах.даний представник виду homo zombius alcoholius переміщався класичної ходою умруна. Повинно бути викопався з найближчого кладовища, і прямував по своїх зомбячим справах, ймовірно на запах мізків (закреслено) горілки.взагалі села пробігали повз вельми милі, ми жодного разу не пошкодували про те, що згорнули з київської траси. Раз у раз траплялися якісь веселі будиночки з десятьма прибудовами і п’ятьма вежами в стилі колгоспного бароко, або хвіртка з кам’яною аркою, оповитої плющем, в стилі сільської неоготики. Але людей навколо не було, зважаючи на перманентного дощу, і складалося враження, що ми потрапили в fallout.

У сольцах я пропонував зупинитися і похавать, а євген включив режим мужика в дорозі — та ще, начебто, не хочеться, чо зупинятися час витрачати. Але проїхавши кілометрів 20 я зрозумів, що ми зробили класичну фундаментальну помилку атрибуції і будемо шкодувати про це все життя. Ну вже до вечері то точно.

Хмара вела себе вкрай підло: періодично показувала край і чисте небо з сонечком, а потім ми загортали в який-небудь лісок, виїжджали з нього, а на небі знову пекло і ізраїль і страти єгипетські.втомившись від такого віроломства вирішили встати на зупинці, яка обіцяла дах над головою, а значить відносну сухість. Яндекс.погода на своїй чудовій карті показувала, що хмара паморочиться навколо нас і збирається робити це протягом найближчих двох. Євген запропонував розкочегарити примус прямо тут і зварити похідної каші з сокири. Я оцінив жарт по достоїнству, відсміявся покладене і сів на мотоцикл, тому що в цей раз вже я перейшов в режим мужика в дорозі.подальші події показали, що це була не жарт, а мудра пропозиція, не оцінена вчасно. Ну і помилка атрибуції, не без цього.

Моя китайська гарнітура має пошкодження антени, яку я відновив термоусадкою. Але, мабуть, герметичність не досягнута і після 4х годин під дощем вона стала глючити, відключати зв’язок з женею. Тільки я почну йому анекдот розповідати, як включається рекламна пауза. Тичеш кнопку потрібного каналу-підключається. Секунд 15 говориш — відключається. Бісило страшно.

Як я вже говорив, жратьки хотілося вже сильно, тому при заїзді в кожне більш-менш велике поселення ми зупинялися і дивилися карту на предмет кафе і карта послужливо їх нам показувала! але то були кафе шредінгера – на карті є, а на місцевості немає. То замість їдальні склад, то кафе працює тільки по вихідних.чергову спробу знайти громадське харчування зробили в пагорбах. Яндекс обіцяв аж три кафе і один ресторан. Ресторан був вказаний в парку культури, але за фактом ми знайшли там туалет типу сортир і нічого більше. Ще два кафе просто ніяк не проявляли себе в підлунному світі — ні вивіски, ні якихось характерних дверей. Допитали місцеву дівчинку, та сказала, що кафе є на вокзалі! вокзал це добре, вокзал це надійно, вирішили ми і поспішили туди, але, як не важко здогадатися, не встигли. Тому що працює кафе з 12: 00 до 16: 00.

Зневірившись поїсти в квантових їдальнях, встали під навіс на вокзалі і стали шукати що-небудь надійніше. І тут! прямо посеред лісів і боліт бачимо на карті ресторан «куропаткінъ». Фотографії прям як з пітерських нормальних ресторанів, відгуки, всі справи. Що за диво? повні скептицизму вирішили зателефонувати-відповідають! а там ще й готель. І останній вільний номер!заманюють, зрозуміли ми і вирішили висунутися і подивитися ближче на цей готель у загиблого альпініста.попереду нас чекало 83 кілометри, що представляють із себе місиво з щебеню, піску і глини, що переходять один в одного в несподіваних місцях.

Їхали з максимально можливою швидкістю, фактично як на спец ділянці париж-дакар. Кілометрів 60 на годину, а може і всі 63! після одного з населених пунктів ми зустрічаємо дітей примарних гонщиків. Вони втрьох на якійсь альфі проїжджають нам назустріч, десь ззаду розвертаються, обганяють нас і ховаються за одним з численних поворотів. Нагадую, що відбувається це в безперервний злива, а ми смажимо як можемо. Дітей на мотоциклі троє-два хлопці років 10-12 і дівчинка років 5 між ними. Все без шоломів і в броньоветровках. Знову бачимо їх на пагорбі біля безіменного цвинтаря, вони стоять і махають нам руками, як-ніби на щось натякаючи. Це трохи підриває віру в наші вміння, але як у всіх невдах у нас є пояснення-ми то навантажені, а вони без нічого!приблизно через годину від початку руху вже стемніло, але наша скілуха весь цей час росла і тепер ми мчимо вже кілометрів 80.далі слово бере євген, щоб описати свої спогади: крізь залитий дощем візор я взагалі не бачу дороги, орієнтуюся тільки на габаритні вогні серьоги попереду. Якщо відкрити візор, то дощ заливає очі, що дещо заважає, так що надія тільки на молитви, підносяться одіну і ахура мазді.у якийсь момент я розумію, що не керую мотоциклом, а він мчить вліво в кювет. Судомні спроби вирулити вправо, знижую передачу, піддаю газу і тут заднє колесо знаходить зчеплення, вирівнює мотоцикл, але зчеплення знову пропадає і мотоцикл кидає вправо. І так повторюється знову і знову. В голові проносяться всі мої аварії, я уявляю як буде виглядати мотоцикл після падіння і як я буду пояснюватися з дружиною і куди замовляти вертоліт для евакуації… Так повторюється разів п’ять або п’ятнадцять, не пам’ятаю точно. Дорога після мене на кілька кілометрів вимощена цеглою, але все-таки вберіг крішна.

Мерзопакостная дорога до готелю не залишала сумнівів- це явно вампірське лігво. Було прийнято рішення перш ніж заселятися об’їхати готель по колу на предмет пошуку звалища автомобілів або йдуть під землю зіккуратів. Але при заселенні не була присутня стриптизерка зі змією і це дещо нас заспокоїло.

Напевно досвідченим мандрівникам ми не відкриємо нічого нового, іншим же постараюся описати те щастя, яке охоплює тебе, коли ти входиш в сухе, тепле, світле приміщення, залишаючи за спиною стіну дощу і ванни бруду. Треба розуміти, що готель сімейний, там люди відпочивають з дітьми. Так що ми виділялися серед них приблизно як качконіс в курнику.було дещо ніяково стояти біля ресепшена в дощовику, залишаючи після себе калюжу бруду, а в п’яти метрах діти босоніж по ковроліну бігають.спустилися до вечері ми вже переодягнувшись в цивільне, і гарячий суп і 50 грам халявної наливки згладили наші спогади і поставили крапку в першому дні нашої пригоди.